MijnOIJ

MijnOIJ

MijnOIJ geeft u toegang tot de zaken die u bij de gemeente heeft aangevraagd of gemeld. Een aanvraag of melding wordt in onze administratie geregistreerd als een ‘Zaak’. Elke ‘Zaak’ heeft een eigen ‘Zaaknummer’.

MijnOIJ is uw persoonlijke dossier voor zaken waarvoor u een aanvraag of melding bij de gemeente moet doen. Via MijnOIJ kunt u de status van uw zaken volgen en contact hebben met de gemeente over lopende zaken. Ook kunt u documenten uploaden die nodig zijn om uw zaak te behandelen. We streven ernaar om steeds meer zaken via MijnOIJ beschikbaar te stellen. Het kan echter zijn dat u bepaalde zaken niet in kunt zien via MijnOIJ, omdat de aanvraag via een externe website loopt.

U kunt via het 'Groene blokje MijnOIJ' rechts bovenaan deze pagina, inloggen als:

  • Persoon met DigiD
  • Organisatie met eHerkenning
  • Europese burger of Europese organisatie met eIDAS

Met DigiD, eHerkenning en eIDAS kunt u zich online identificeren en vertrouwelijke gegevens veilig uitwisselen met de gemeente. U kunt het zien als een digitaal paspoort, waarmee u laat zien wie u bent. Net zoals uw paspoort is uw DigiD, eHerkenning en eIDAS persoonlijk. Geef uw codes en inloggegevens dus niet aan anderen.